Ինչպես պաշտպանվել կորոնավիրուսից


Կորոնավիրուսից պաշտպանվելու համար պետք է պահպանել անձնակ հիգենայի կանոնները, որոնք սահմանված են առողջապահության նախարարության կողմից: Իմ ընտանիքի անդամները խանութ գնալուց կրում են բժշկական դիմակներ և լատեքսային ձեռնոցներ: Իհարկե, բժշկական դիմակները լիարժեք չեն պատշտպանում վիրուսներից, եթե համեմատատենք ռեսպիրատորների հետ, որոնք հիմա դարձել են բավական դեֆիցիտ ապրանք: Հաճախ բացի դիմակներ և ձեռնոցներ կրելուց պետք է նաև պահպանել տարրական հիգենայի կանոները, օրինակ` լվալ ձեռքերը, չդիպչել աչքերին, քթին և բերանին կեղտոտ ձեռքրով: Պետք է խուսափել մարդաշատ վայրերից, որոնք են` մետրոն հասարակական տրանսպրոտը և ռեստորանները: Այս բոլորը կանոներին հետևելուն պես դուք վարակվելու հավանականությունը կքչանեք:

Ըստ նախասիրության՝ ներկայացրե՛ք երկու բանաստեղծություն: Հիմնավորե՛ք ընտրությունը:


Հնչում են օրերը, կանչում են,

Օրերը – կարմիր ու բոսոր.

Օրերը ղողանջ ու հնչյուն են,

Զնգում են՝ հրե ու հզոր:

Ու սիրտս զնգում է, զնգում է,

Թռչում է՝ կրակ է ու բոց.

Լսո՞ւմ ես սրտի իմ զնգունը,

Լսո՞ւմ ես, լսո՞ւմ ես, թե ոչ…

Կրա՛կ կա սրտիս մեջ, կրա՛կ կա,

Հրդեհ է՝ վառվում է հրկեզ.

ալիքը, կուզեմ, որ արա՛գ գա –

Անդարձ է կարոտը երգիս:

Կուզեմ, որ կյանքի մեջ գալիք այն

Երգերս զնգան ու հնչեն –

Կուզեմ, որ լսե, ա՜խ, գալիքը

Երգերս այս վառ ու հնչեղ…

 

Այս բանաստեղծությունը ինձ դուր եկավ նրանով, որ նա շատ ակտվի է: Բանաստեծությունը կարդացվում է մեկ շնչով  և կարդալուց հետո զգում էս տարբեր էմոցիաներ որոնք են ուրախությունը և տխրություն է: 

 

Ես իմ անուշ Հայաստանի արևահամ բարն եմ սիրում,

Մեր հին սազի ողբանվագ, լացակումած լարն եմ սիրում,

Արնանման ծաղիկների ու վարդերի բույրը վառման,

Ու նաիրյան աղջիկների հեզաճկուն պա՛րն եմ սիրում։

 

Սիրում եմ մեր երկինքը մուգ, ջրերը ջինջ, լիճը լուսե,

Արևն ամռան ու ձմեռվա վիշապաձայն բուքը վսեմ,

Մթում կորած խրճիթների անհյուրընկալ պատերը սև,

Ու հնամյա քաղաքների հազարամյա քա՛րն եմ սիրում։

 

Ո՛ւր էլ լինեմ — չե՛մ մոռանա ես ողբաձայն երգերը մեր,

Չե՜մ մոռանա աղոթք դարձած երկաթագիր գրքերը մեր,

Ինչքան էլ սո՜ւր սիրտս խոցեն արյունաքամ վերքերը մեր —

Էլի՛ ես որբ ու արնավառ իմ Հայաստան — յա՛րն եմ սիրում։

 

Իմ կարոտած սրտի համար ո՛չ մի ուրիշ հեքիաթ չկա․

Նարեկացու, Քուչակի պես լուսապսակ ճակատ չկա․

Աշխա՛րհ անցի՛ր, Արարատի նման ճերմակ գագաթ չկա․

Ինչպես անհաս փառքի ճամփա՝ ես իմ Մասիս սա՛րն եմ սիրում։

 

«Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծությունը շատ լավ զգացմունքներ է նվիրում կարդալուց հետո, որոնք կապված են հայրենիքը սիրելու հետ: Դու հասկանում ես, որ ինչքան էլ հայաստանը վատ դրության մեջ լինի ինքը միևնույն մնում է քո հայրենիքը:

 

English distance homework


  • Put in the correct word.

1 Two people were seriously injured in the accident, (serious / seriously)

2 The driver of the car had serious injuries, (serious / seriously)

3 I think you behaved very selfishly (selfish / selfishly)

4 Tanya is terribly upset about Losing her job. (terrible / terribly)

5 There was a sudden change in the weather, (sudden / suddenly)

6 Everybody at the carnival was dressed colourfully, (colourful / colourfully)

7 Linda usually wears colourful clothes, (colourful / colourfully)

8 Liz fell and hurt herself really badly (bad / badly)

9 Joe says he didn’t do well at school because he was badly  taught, (bad / badly)

10 The children were playing in the garden happily (happy / happily)

  • Examination Card 1.

Task 1. Read the text, translate the last passage into English:

Jack was a young sailor. He lived in England, but he was often away with his ship.

One summer he came back from a long voyage and found new neighbours near his mother’s house. They had a pretty daughter, and Jack soon loved her very much.

He said to her, ‘My next voyage will begin in a few days’ time, Gloria. I love you, and I’ll marry you when I come back. I’ll think about you all the time, and I’ll write to you and send you a present from every port.’ The first port where Jack stopped was Freetown. He sent parrots to Gloria from there. The parrot spoke five languages. When Jack’s ship arrived in Australia, he received mail from Gloria. In the letter was written “Thank you for the parrot Jack. It was more delicious than the chicken”.

 

Task 2. Use the verbs in the brackets in the correct tense form:

  1. I have never come across such a big snake in my life. What about you?
  2. We had been looking for  her ring for two hours when we found it in the bathroom.
  3. Hi, I’m Matt Rotell, a friend of Alice’s.
  4. While climbing onto the mountain top, I met a strange animal which I’d never seen before.
  5. If I find a good job, I’ll move to Madrid.

Task 2

  • Essay ”My favourite corner in the school. Where do you like to spend your time? Why?”

I don’t have a favorite corner in the school. I’m going to school to study more for my future work, but not for a special place.